Στις 8 Νοεμβρίου
2012 πραγματοποιήθηκε στο Αμφιθέατρο του 4ου ΓΕΛ Καλαμαριάς η Επιμορφωτική
Ημερίδα των Θεολόγων της Δ/νσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης.
Ο Δ/ντής και Θεολόγος του 4ου
ΓΕΛ Καλμαριάς κ. Αθανάσιος Μανιάτης δέθεσε όλη την υλικοτεχνική υποδομή
(Διαδίκτυο, προτζέκτορα, υπολογιστή, μικρόφωνα κ.α.) για την επιτυχή διεξαγωγή
της ημερίδας. Εισηγήσεις παρουσίασαν ο Σχολικός Σύμβουλος Θεολόγων κ.Πολύβιος
Στράντζαλης, ο Σχολικός Σύμβουλος κλ. ΠΕ12 κ. Νικόλαος Σταμπολίδης, η Θεολόγος
του Διαπολιτισμικού Γυμνασίου κ. Καλλιρρόη Ακανθοπούλου και η Θεολόγος του 2ου
Πρότυπου Πειραματικού Γυμνασίου Θεσ/νίκης κ. Σμαράγδα Φαρίδου.
Η επιμορφωτική ημερίδα ξεκίνησε με την επισήμανση από τον κ. Στράντζαλη της αναγκαιότητας του προγραμματισμού της διδακτέας ύλης στην αρχή του σχολικού έτους και την αξία των οδηγιών διδασκαλίας για την επίτευξη των στόχων του ΜτΘ σε κάθε τάξη του Γυμνασίου, Λυκείου και ΕΠΑΛ. Ακολούθησε η εισήγηση του κ Σταμπολίδη με θέμα "Διαφοροποιημένη Παιδαγωγική για τα Σχέδια Εργασίας (project) και τις Ερευνητικές Εργασίες".
Η τρίτη εισήγηση ήταν της κ. Καλλιρρόης Ακανθοπούλου με θέμα: "Νέα Προγράμματα Σπουδών στο ΜτΘ: από τη θεωρία στην πράξη. Θ.Ε 5 της Γ΄ Γυμνασίου «Πού είναι ο Θεός;»: Η οδύνη του σύγχρονου κόσμου και το αίτημα της σωτηρίας από το κακό".
Ακολούθησε η τέταρτη και τελευταία εισήγηση της κ. Σμαράγδας Φαρίδου με θέμα: "Το ΜτΘ και ΤΠΕ: Το σύστημα διαχείρισης μαθησιακών δραστηριοτήτων (LAMS) στο ΜτΘ". Η κ. Φαρίδου αρχικά παρουσίασε τη διαδικτυακή αυτή υπηρεσία που διευκολύνει τη διδασκαλία και τη μάθηση. Έδειξε με επιμέλεια όλα τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει ο κάθε εκπαιδευτικός για να κάνει εγγραφή και να αποκτήσει δικό του λογαριασμό στο περιβάλλον του Συστήματος Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων και να δημιουργήσει το δικό του μάθημα. Στη συνέχεια παρουσίασε ένα μάθημα που ετοίμασε η ίδια με τη χρήση απλών εργαλείων για να φανεί η χρήση του συστήματος αυτού στους συναδέλφους. (Πηγή: http://religionslehrer.blogspot.gr/search?updated-max=2012-11-16T09:35:00%2B02:00 )
Υπενθυμίζουμε ότι το ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ LAMS- ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ:"ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ", ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, συνεργασία της Δρ Ιωάννας Κομνηνού, ΠΕ01, ΠΕ02&ΠΕ15 και της Δρ Σμαράγδας Φαρίδου, ΠΕ01 &ΠΕ02 κατέλαβε την 11η θέση με βαθμολογία 355/360 Πρόκειται για ένα μετασχηματισμό της Βιβλικής παραβολής του Καλού Σαμαρείτη που επεξεργάστηκαν τα παιδιά του Β1 κάνοντας χρήση του ψηφιακού περιβάλλοντος εκπαιδευτικού σχεδιασμού LAMS :Σύστημα Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων και αναπτύσσοντάς το με τη μεθοδολογία Problem Based Learning και Problem Solving , ενώ την 55η θέση και με βαθμολογία 339/360 κατέλαβε το διαθεματικό σενάριο τύπου COOPERATIVE LEARNING, COLABORATIVE LEARNING με θέμα: «ΠΕΝΤΕ ΔΙΑΣΗΜΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΟΥΝ ΤΗ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, συνεργασία της :θεολόγου-φιλολόγου δρ Σμαράγδας Φαρίδου και του καθηγητού εικαστικών του Σχολείου Αργύρη Σάγγου στη δράση: «Θεσμός αριστείας και ανάδειξη καλών πρακτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση» που θέσπισε το 2010 το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμού και Αθλητισμού με στόχο την αξιοποίηση της καινοτομίας και της δημιουργικότητας που αναπτύσσεται στα σχολεία.
Η επιμορφωτική ημερίδα ξεκίνησε με την επισήμανση από τον κ. Στράντζαλη της αναγκαιότητας του προγραμματισμού της διδακτέας ύλης στην αρχή του σχολικού έτους και την αξία των οδηγιών διδασκαλίας για την επίτευξη των στόχων του ΜτΘ σε κάθε τάξη του Γυμνασίου, Λυκείου και ΕΠΑΛ. Ακολούθησε η εισήγηση του κ Σταμπολίδη με θέμα "Διαφοροποιημένη Παιδαγωγική για τα Σχέδια Εργασίας (project) και τις Ερευνητικές Εργασίες".
Η τρίτη εισήγηση ήταν της κ. Καλλιρρόης Ακανθοπούλου με θέμα: "Νέα Προγράμματα Σπουδών στο ΜτΘ: από τη θεωρία στην πράξη. Θ.Ε 5 της Γ΄ Γυμνασίου «Πού είναι ο Θεός;»: Η οδύνη του σύγχρονου κόσμου και το αίτημα της σωτηρίας από το κακό".
Ακολούθησε η τέταρτη και τελευταία εισήγηση της κ. Σμαράγδας Φαρίδου με θέμα: "Το ΜτΘ και ΤΠΕ: Το σύστημα διαχείρισης μαθησιακών δραστηριοτήτων (LAMS) στο ΜτΘ". Η κ. Φαρίδου αρχικά παρουσίασε τη διαδικτυακή αυτή υπηρεσία που διευκολύνει τη διδασκαλία και τη μάθηση. Έδειξε με επιμέλεια όλα τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει ο κάθε εκπαιδευτικός για να κάνει εγγραφή και να αποκτήσει δικό του λογαριασμό στο περιβάλλον του Συστήματος Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων και να δημιουργήσει το δικό του μάθημα. Στη συνέχεια παρουσίασε ένα μάθημα που ετοίμασε η ίδια με τη χρήση απλών εργαλείων για να φανεί η χρήση του συστήματος αυτού στους συναδέλφους. (Πηγή: http://religionslehrer.blogspot.gr/search?updated-max=2012-11-16T09:35:00%2B02:00 )
Υπενθυμίζουμε ότι το ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ LAMS- ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ:"ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ", ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, συνεργασία της Δρ Ιωάννας Κομνηνού, ΠΕ01, ΠΕ02&ΠΕ15 και της Δρ Σμαράγδας Φαρίδου, ΠΕ01 &ΠΕ02 κατέλαβε την 11η θέση με βαθμολογία 355/360 Πρόκειται για ένα μετασχηματισμό της Βιβλικής παραβολής του Καλού Σαμαρείτη που επεξεργάστηκαν τα παιδιά του Β1 κάνοντας χρήση του ψηφιακού περιβάλλοντος εκπαιδευτικού σχεδιασμού LAMS :Σύστημα Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων και αναπτύσσοντάς το με τη μεθοδολογία Problem Based Learning και Problem Solving , ενώ την 55η θέση και με βαθμολογία 339/360 κατέλαβε το διαθεματικό σενάριο τύπου COOPERATIVE LEARNING, COLABORATIVE LEARNING με θέμα: «ΠΕΝΤΕ ΔΙΑΣΗΜΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΟΥΝ ΤΗ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, συνεργασία της :θεολόγου-φιλολόγου δρ Σμαράγδας Φαρίδου και του καθηγητού εικαστικών του Σχολείου Αργύρη Σάγγου στη δράση: «Θεσμός αριστείας και ανάδειξη καλών πρακτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση» που θέσπισε το 2010 το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμού και Αθλητισμού με στόχο την αξιοποίηση της καινοτομίας και της δημιουργικότητας που αναπτύσσεται στα σχολεία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου